İade
İade Şartları ve Prosedürü
Almış olduğunuz ürünü kullanmadan, tahrip etmeden ve orijinalliği bozulmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içerisinde iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturasını (nüshalarıyla birlikte) ve iade sebebini içeren bir dilekçe ile bize iletmeniz halinde, iade prosedürü işletilecektir.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dâhil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri "İade Faturası" kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde lütfen açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün iade adresimize ulaştığı andan itibaren iki ( 2 ) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. atakom.com.tr, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almama hakkını saklı tutmaktadır.
Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek problemler için, üretici firma / yetkili distribütörlere başvurulabilir. Bunun yanı sıra ürünlerde çıkabilecek problemler ile ilgili firmamız sizin adınıza her türlü girişimi de üretici veya distribütör ayağında destekleyecektir.
Sipariş İptali
Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade veya iptal edilen ve tarafımızdan kabul edilen ürünlerde iade kargo ücreti tarafınıza aittir. Lütfen, karşı ödemeli olarak gönderiniz. (İade gönderimlerinizi "Aras Kargo" Firması aracılığıyla yapmanız gerekmektedir). Ürünü, ürün faturasını (nüshalarıyla birlikte) ve iade sebebini içeren bir dilekçe ile bize iletmeniz halinde, iade prosedürü işletilecektir.
Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
Vermiş olduğunuz siparişin iptali veya ürün değişikliği konusundaki taleplerinizi siparişinizi oluşturduğunuz gün içerisinde 10:00 - 17:00 saatleri arasında +90 (212) 320 64 90 numaralı telefonumuzdan ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz. Bu talebinizi aynı zamanda sipariş numaranız ile birlikte support@atakom.com.tr mail adresine iletirseniz müşteri ilişkileri birimimiz sizinle bağlantıya geçerek talebinizi gerçekleştirecektir.